30.6.07

first degree murder


breast-feeding

синтактичното мислене загражда,
а когато погледна назад
спомените ми са тъмни и болнично оцветени
да разбереш мислите ми
няма
няма

водата -студена и мътна,
а на морската гара
чувствам само топлина

по-късно забравих и забравена бях
и в огледалото образ
няма
няма

скрих всичко с голяма черна черта,
нощта все пак остана при мен
мокро и тежко
студено, ветровито пространство

* * *

добрата стара клиширана болка
пронизва гърдите,
безумно остър нож
сълзи и сополи
и тук става твърде физически точно
някой е стиснал гърлото ти с ръка
не стига въздух и ти текат лигите,
любовни чувства-кура ми
те минават от там често,
а другото е въображение и унаследени представи

* * *

светът изглежда толкова далечен днес
красив ,изпълнен със измами и лъжи
от утре може би ще стане мой отново.
а днес ще спя с отровния си дъх
стоманен и червен
взех каквото пожелах,останалото разруших.
дните ми са като птиците ,които толкова мразя
спират за малко и те поглеждат накриво,
после стават на пепел.
това е твоето мечтано етикетче
лъскава цигарена кутия
или просто лист ,на който записваме ненужни мисли,
а след това изчезваме и сме вече други.
и би било красиво пак да се въртим със вятъра ,
да казваме прекрасните лъжливи думи,
заспиваме със своите измислици
и няма нищо друго,
не безпокойте,днес създаваме...

Няма коментари: